דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניתוחים פלסטיים כבר לא דורשים לשבור חסכון 

מאת    [ 10/03/2011 ]

מילים במאמר: 436   [ נצפה 2358 פעמים ]

 

ענף הניתוחים הפלסטיים התפתח בראש ובראשונה כדי לפתור בעיות במראה החיצוני ועיוותים חיצוניים. כך למשל אדם שעבר תאונת דרכים קשה יכול לפנות לניתוח פלסטי על מנת להשיב לעצמו את המראה החיצוני שלו. בהמשך, גם נשים בעלות אמצעים, או כאלו שבנו קריירה על המראה החיצוני שלהן, מצאו לנכון לפנות לניתוחים פלסטיים לצורך שיפור הופעתן. כמובן, טיפול כזה אינו פשוט כמו גם אינו זול, אך הוא מאפשר לנשים רבות להאריך את הזמן שהוקצב להן ליהנות מהיופי שלהן. כמובן, אין דוגמה בולטת יותר משחקניות קולנוע, שגם בגיל 50 משחקות נערות בנות 20.

כיום ניתוחים פלסטיים הם לא רק מתת חלקם של העשירים או המוצא האחרון של אנשים הסובלים מפגם חיצוני קשה. כיום, כל אחד מאיתנו יכול ליהנות מתוצאות הטיפולים הללו ולהוציא את המקסימום מהמראה של הגוף שלנו.

ניתוחים פלסטיים לחזה

חזה של כל אישה זה לא רק איבר פונקציונאלי, זה מקור גאווה. זה מה שהופך אותה לאישה, והיא נהנית להתגאות בסמל הזה. כל הבגדים של הנשים עוצבו כך שיתנו מקום של כבוד לחזה. יחד עם זאת, מקור גאוותה של אישה עם חזה יפה, הוא גם מקור לביישנות מצד אלו הסובלות מחזה קטן מדי או גדול מדי. נשים אלו מתקשות לבחור בגדים, ולעיתים קרובות סובלות מחוסר ביטחון עצמי. יש לזכור שחלק נכבד מהביטחון העצמי נסמך על המראה החיצוני ועל איך שהאדם תופס את עצמו. אם האישה סבורה שאינה יפה, היא גם משדרת את זה.

ניתוחים פלסטיים לחזה יכולים לשפר בצורה משמעותית מאוד את המראה של האישה, וחשוב יותר, את הדרך שבה היא רואה את עצמה. פתאום בחירת השמלה לחתונה של החברה הכי טובה הופכת לחוויה, והיא מתחילה להבין מה נשים רואות במשא קניות מפרך בקניון.

ניתוחים פלסטיים לחזה פותרים 3 בעיות שונות: חזה נפול - הרמת חזה, חזה קטן מדי - הגדלת חזה וחזה גדול מדי - הקטנת חזה. איזהו חזה גדול ואיזהו קטן? את זאת מחליטה האישה עצמה. יכול מאוד להיות שנשים עם אותה מידת חזייה יפנו לניתוחים הפוכים, אחת להקטנה ואחת להגדלה, זאת משום שאחת רואה בו מתרד בכך שהוא גדול מדי, והשנייה רוצה להוסיף לו נפח.

ניתוחים פלסטיים לפנים

פנים הם תעודת זהות של האדם, והם בדרך כלל המזהה הבולט ביותר של הגיל. פנים מקומטות מסגירות גיל מבוגר. ענף הפלסטיקה ברפואה פותר בעיה זו בדרכים שונות. כך למשל, סדקים וקמטים דקים מאוד אפשר לעיתים לפתור באמצעות פילינג עמוק. בשביל להעלים קמטי הבעה ניתן לפנות להזרקת בוטוקס, אך כדי לצמצם קמטים עמוקים ומושרשים בפנים, צריך לפנות לניתוח מתיחת פנים.

ניתוחים פלסטיים משפרים את המראה החיצוני של האדם שלא מרוצה מהמראה החיצוני שלו. בנוסף, העלויות שלהם הולכים ויורדים, וכיום רובנו יכולים להרשות לעצמנו ניתוח כזה. כמובן, חשוב לבדוק שפונים למקום מוכר ומקצועי שבו תקבלו טיפול דואג ואיכותי.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב